Snaaaart helg!

Idag har det inte hänt allt för mycket. Jag åkte och lämnade flickan i skolan på morgonen i saint germain, sen stannade jag kvar där för jag skulle på cafe bienvenue efteråt. Det var faktiskt jättetrevligt, var massa au pairer från olika delar av världen som bor i ungefär samma område nu :)
Så fick vi lite fika till också, mycket trevligt :)

Efter det har jag varit hemma med barnen. Flickan har kommit på en lek, som är bra för mig.
Hon plockar ihop typ 20 saker i hemmet sen kommer hon till mig. Sen visar hon upp allting och så ska jag säga vad det heter på franska, haha.
Sen blev det mat, pasta, fisk och spenat blev det idag. Tänka sig, jag har börjat älska spenat, pasta och salt tillsammans! Så himla gott :D
Efter det blev det datten med båda barnen, i säkert en timme. MINST.
Så inatt kommer jag sova gott, jag har också sovmorgon imorgon, sköööönt :)
Sen imorgon blir det en "all night long" natt igen tror jag, lutar åt det ! och det ser vi fram emot, äääääälskar paris :) Både på dagen och natten!
Nu ska jag sova, goooooodnatt :)

glömde kameran idag, så slänger ut lite bilder på l'etang la ville istället, så vet ni hur det ser ut där jag bor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0