Roadtrip !

Idag, mina vänner, åkte jag och några pinglor till Ikea. Såååå efterlängtat! Åt FEMTON köttbullar, sås, potatismos och lingon, och fy vad gott det var! Det var dessutom nästan lika billigt som i Sverige och jag fick en sverigeflagga i mina köttbullar, gulligt ;) Dom andra shoppade även lite, själv köpte jag bara ett doftljus och lite från matavdelningen (såklart). Har tänt ljuset nu så nu luktar det som i mitt rum hemma. Kanske inte är bra att åka till ikea, längtar hem så mycket då.. haha. men det är det väl värt kanske. Efteråt tog vi oss hem, sex stycken i en bil, mysigt och trångt :) haha. Efter det har jag inte gjort allt för mycket.. slappat lite, ringde amanda för att prata av mig lite. (sa hur mycket som helst på typ en minut kändes det som) haha. Sen tog jag bussen till saint germain för att hämta flickan, efter det har jag bara varit hemma med barnen typ. Åkt sparkcykel med pojken, spännande!
Om en månad är jag hemma :D sååå kuuuuul! ser fram emot det något enormt <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0