"C´est trop dur pour toi"

Man blir verkligen trött här! Känns som om mina ögon ska åka igen när som.
Har inte ens hunnit tänka på om jag längtar hem eller inte, ensam är man ju aldrig!
Hela tiden är barnen överallt och ska visa allting.
"Mathilda, tu veux jouer du pingpong?"
"Mathilda, tu veux regarder un film?"
Vet inte hur det stavas, men det kommer frågor hela tiden.. hahah.
Pojken visade mig alla pistoler han har, och så kom han ut med större och större hela tiden.
Sen när han kom ut med sista sa han att den var alldeles för svår för mig (därav rubriken), haha.
Kul är det iaf! Idag har vi varit och badat i en pool, så jag har solat också. Det är varmt här, hoppas jag blivit lite brun.

Mammans kompis har varit här med sina barn också, så vi har varit ute och gått i staden. Men nej jag har inte lärt mig vägarna x) Är inte bra alls på det.
Även efter denna kvällens middag är jag proppmätt!
Först skinka, tomater och gurka
Sen pasta och typ någon sorts spenat, asgott faktistk!
sen äppelkaka, och det är ingen liten bit heller!
Sen efter det frukt, men det orkade jag inte ;) haha. sjukt :D

Något jag glömde skriva igår!
Jag har nu "hälsat på franska", ni vet pussa i luften vid kinderna. Kul, visste inte att man hälsar så på barn med, eller dom yngre. Men det verkar så! Gulligt ;)

Aaah, det är så mkt att berätta hela tiden för det är så mycket nytt. Men jag orkar nte skriva så mkt och jag tror inte att någon orkar läsa så mycket heller !
Btw, jag har hittat en ny vän som faktiskt gillar att mysa till skillnad från den jag har där hemma!
voila, han heter bisous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0