Au pair

Nu är det bara tjugo dagar kvar till jag är i Frankrike ! Hur häftigt är inte det?
Shit, det känns fortfarande overkligt men så himla kul också. Jag måste verkligen börja packa snart, men funderar fortfarande på vad jag ska ha med mig. Hur ska jag få rum med allting i en resväska? :o får ha fullproppat handbagage och MASSA kläder och smycken på mig, haha.
Idag har jag varit i Kalmar och träffat en annan blivande au pair som ska till frankrike också:) Mycket trevligt! Känns skönt att man känner någon lite innan man åker dit, så är man inte helt ensam. Vi var och letade leksaker till barnen, svårt vad man ska köpa ju. Men vi hittade iallafall lite som man skulle kunna köpa, så lite idéer fick man. Vi var i leksaksaffären så länge att dom stängde innan vi var ute, märkte sen att det började bli lite mörkt och tomt i affären. hahah, men ut kom vi iallafall!
Efter det har jag umgåtts lite med lundan! Gud vad jag kommer sakna henne när jag är iväg, det får blir skypedejter där!
Nähä, nu ska jag försöka ta tag i packandet lite, känns som om jag ligger så efter med allting. Så ska ta tag i det här nu! ;) haha
Au revoir!

Slänger in en bild jag hittade på lundan och mig, det var tider det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0