Mardi

Andra skoldagen idag. Har verkligen fått en jättebra lärare, förstår typ 95 % av allt hon säger. Vilket är mycket för mig när det gäller franska!
Har redan fått läxor, känns lustigt att plugga igen x) haha
Efter skolan så drog jag in till paris, där det var picknick dejt med en del flickor i jardin du luxembourg. Första gången jag var i den parken, väldigt fint. Fast det är det ju i de flesta parkerna här ;)
Iallafall åt en panini, tror det stavas så? har aldrig ätit det innan (tror jag inte). Gott var det iallafall! Måste jag göra om :) Efter picknicken åkte jag och hämtade upp flickan i skolan, hon slutade tidigare idag eftersom alla lärarna har haft någon typ av strejk. Så en del barn gick inte till skolan alls idag verkar det som.
Är tydligen mycket strejker här, min lärare berättade det.
OFTA strejkar RER:en sa hon. Vilket är väldigt illa för min del, eftersom jag tar den in till paris typ varje dag.
Kommer verkligen suga när det blir strejk där, usch..
Men iallafall, än har jag inte haft det problemet ;)
Maintenant: BILDER

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0