2 veckor!

Idag har jag varit här i två veckor exakt!
och det känns faktiskt som om man börjar få kläm på allting lite nu, sköööönt. Vill bara att skolan ska börja med så det kanske blir lite bättre med franskan, hoppas det.
Men idag har jag varit med amanda i paris i en park och pluggat. Så jag har faktiskt börjat plugga på riktigt nu, fast på egen hand. Men det räknas väl det också :)
Det var mysigt iallafall, skönt att man kan sitta ute utan att frysa!
Efter det åkte jag till skolan för att hämta upp flickan, idag var det en betydligt bättre dag,
med lite gladare barn och sådär, häääärligt ! :)
Imorgon jobbar jag typ bara två timmar, så ska nog försöka springa lite för första gången på jättelänge, önska mig lycka till! :D
Nu blire lite pretty little liars, sen sovdags :)
Good Night :)


Vi blev lite halvt barnvakt också när en mamma kom och bara lämnade sitt barn? haha

Btw, dagens tema i parken: les gens roses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0