Mercredi

Idag har jag jobbat från 9 till halv 2, passat fyra ungar. Det är minst sagt påfrestande.. Blev sur några gånger, men jag lever fortfarande! När jag ÄNTLIGEN blev ledig åkte jag in till Paris, träffade Amanda och Mica, vi chillade lite i en lägenhet. Åt tacos, drack kaffe och snackade skit typ ;) Sen gick vi ut lite för att bland annat leta efter en bank, och sen vidare till mcd. Åt min första cheeseburgare på typ två månader. ( Ja det är mycket för mig)
Kort sagt har det varit en mycket bra dag! Iallafall från klockan tre typ ;)
Sen jag kom hem har jag kollat starwars med ungarna. Och nej, det har aldrig varit och kommer aldrig vara en film i min smak. Finns det sju Starwars-filmer? pojken sa det, fattar inte vrf man gör sju filmer av nått sånt (a), Men en del gillar det väl, det är iallafall söta "djur" med i filmen.
Imorgon ska vi gå på bio är det tänkt, jag och barnen. Det blir nog kul faktiskt :)
Sen är det fredag och då kommer amaaaaaaanda :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0