Mcd häng

Söööndag, regnat nästan hela dagen idag. Myyyspys.
Åkte in till paris på eftermiddagen då det äntligen slutat, mötte upp sara, amanda och josefine.
Tog metron till svenska kyrkan där vi pratade med lite andra svenskar. Trevligt, dom lagade chili con carne där men amanda och jag hade inte "anmält" oss så vi åkte till donken istället. IGEN. Måste sluta med det, haha.
Men dom har typ vääärldens godaste café mocha, jag är kär !
Och så är det mysigt att sitta där och kolla ut över champs elysées och på alla människor.
Har fått reda på att jag ska få skjuts till skolan imorgon, så jag kommer dit iallafall (trots strejken)! Känns skönt :)
Nähä, nu äre sängen ! upp tidigt imorgon :)


Café mocha och Champs Elysées
<3

Kommentarer
Postat av: Susanne Gustavsson

Skönt att det löste sig med skolan.

Ska vi sitta där och titta ut på den fina utsikten när jag kommer till dig. Kram

2011-10-10 @ 10:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0