La clef

Nu har jag precis kommit hem från saint germain. Tror detta är första gången jag åker hem istället för till paris på dagen men det är rätt skönt faktiskt. Det fina vädret är borta nu, har hört att det ska börja bli kallt imorgon. Personligen tycker jag att det ska bli skönt för är faktiskt trött på solen nu (a) trodde aldrig jag skulle säga det. haha.
Idag har jag varit i skolan, sen efter gick jag och tog en kaffe med några från samma klass. Det är så många amerikaner här ! Vilket är kul, för då kan jag öva min engelska ;)
Och nu är jag hemma, tänkte faktiskt städa mitt rum idag, innan jag ska åka och hämta flickan i skolan igen. Jag har tänkt på en sak, skolorna är så lustiga här. Eller man får liksom inte gå in på skolgården, utan det är typ som portar och så måste man (tror jag) trycka på någon knapp så att någon kommer och öppnar. Har aldrig provat för sitter alltid utanför och väntar. Tråkigt att vara instängd hela tiden, med tanke på att det är en skola för dom upp till 18. Fast dom kanske får gå ut iallafall, jag vet inte :P
Jaja, inte så intressant kanske x) haha. Nu ska jag hoppa in i duschen :)
À bientôt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0