Julmarknad

Får väl se om jag lyckas blogga ett helt inlägg utan att internet lägger av ;) Går lite upp och ner med det där.. Nästa helg har dock familjen sagt att dom ska fixa det, så jag håller tummarna :) Idag har jag varit på julmarknad i svenska kyrkan, så myyysigt! Så kul när det är så många svenskar där. Sen efteråt gick vi vidare till champs elysees, för ännu mer julmarknad. Dom har ställt upp som vita små tält längs hela champs elysees, jättemycket att kolla på! Jag och amanda köpte churros med, så nu har jag smakat det för första gången, gott men sjukt mkt socker på..Iallafall, mysigt med jul här men tror ändå att det är mysigare hemma.. Julen verkar vara mer lugn och fridfull hemma iallafall, haha. Så det blir skönt med lite mys när man kommer hem, mindre än en månad kvar nu :D
Min förkylning börjar bli bättre med , och imorgon ska jag och köpa en mirakelmedicin som jag har hört om ;)
Btw, ikväll när vi gick runt i paris, så fick vi syn på typ en hel grupp av råttor på en gräsmatta. Stora råttor med, inte varje dag ! menmen, sova tidigt idag sen skola imorgon! Jag ska försöka uppdatera oftare igen, men det blir så jobbigt när internet krabbar.. Måste typ skriva om inlägget tre gånger innan det faktiskt funkar att publicera ;)
Nähä, hejs!


Les filles à champs elysées


Cheeeeese ofc








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0