C'est la vie

Sitter nu med ett dampande internet och en sovande Amanda, haha.
Har inte hunnit uppdatera så mycket har jag märkt, men det har varit händelserika dagar!
På söndagen hade vi lite slappdag, gick på bio. Lyckades välja en politikfilm? Engelskt tal och fransk text. Och när det gäller politik är jag inte så bra på nått av språken, haha. Under hela filmen: "fattar du?" "Nä" "Okej, inte jag heller"..Men en rolig händelse med. Var nere och köpte popcorn och shit innan filmen, sen sprang jag upp för trappan för att hinna. Och jag snubblar och popcornen bara flög. Och jag var helt själv, så lite pinsamt. hahha. vågade inte ens vända mig om och se om någon var där! haha
Iallafall, igår blev det sacre coeur, notre dame och lite så :) Trevligt, såg en fotbollskille som typ var uppe i lampan och klättrade och fixade med en boll samtidigt ;) Niiice.
Kvällen blev det utgång, började hos isabell, sen cafe oz, sen o'sullivan, sen efterfest i la defense! Minst sagt händelserik kväll ;) Nu är jag helt slut, så ikväll blir det nog sängen tidigt!
Men innan dess ska jag säga hejdå till manda på flygplatsen :( tråkigt, hade gärna haft kvar henne lite till här (a)
Men , c'est la vie!
Bisous!


Mer bilder när internet är normalt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0