Une semaine en France

Nu har det gått en exakt en vecka sen jag kom hit !
Har gått sjuuuukt fort, fast känns samtidigt som om jag har varit här hur länge som helst :P
Idag fick jag sovmorgon, men åkte in till Paris rätt så tidigt med amanda och elly :)
Vi gick och kollade runt lite i affärer och kollade eiffeltornet för det var första gången elly var i paris, eller i europa överhuvudtaget :) Vi åt crepes ;) och drack slush. Mysigt !
Senare åkte jag hem för att hämta upp flickan, sen åkte jag hem till huset med barnen. Sen dess har typ varit kaos..
Jag sa till pojken att sluta störa sin syster när hon pratade i telefon, sen efter det har dom retat varandra hela dagen typ, eller bara busat. Så det har verkligen varit full rulle! Men nu har mamman kommit hem äntligen, så nu äre lugnt :)
Har fått ett kort från mormor och morfar också, det tackar vi för! Så kul :D
Okej, nu har jag inte mer att skriva x)

Amanda et Elly

Elly et moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0