Snabb uppdatering

Hade middag med familjen, dom firade mig med tårta , fast var mer som äppelkaka. Men dom hade satt i ljus och så sjöng dom. Flickan var väldigt noga med att jag skulle önska mig något innan jag blåste ut ljusen också :)
Mamman har börjat prata franska med mig också, det måste ju betyda nånting ;) haha

Sen drog jag till saint germain med Martina och en annan ny svensk aupair, Hanna.
Fick en bok av Martina, så snällt ! På franska, så den ska jag läsa så kanske jag blir bättre :)
Tur jag har min kära ordbok!
Vi satte oss och tog en drink, så jag har haft en bra födelsedag! Är nöjd :)
Nu måste jag dock sova för ska lämna flickan i skolan imorgon,
imorgon är det också cafe bienvenue i saint germain, för aupairer! Det blir nog kul,
men nu, SOVA ! är trött :)
Bisous!

Hanna et Martina


Lyxade till det med en Cosmopolitan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0