Sjuuuuk

Idag har min hals bara blivit värre, jag hostar hela tiden typ :/
Hoppas det blir bättre imorgon! Iallafall så åkte jag in till paris idag igen för att träffa amanda. Köpte strumpbyxor och ett linne på hm, älskar den affären ;) Satt lite i parc monceau också (tror det stavas så) vi kommer typ bli stammisar där (a) haha.
Sen efter det blev det jobb, har dock lite problem med pojken. Men pratade med honom idag och försökte förstå vad problemet är. Men gick inte så bra..vi får väl se om det blir bättre!
Ska sova nu och se om förkylningen går över, imorgon blir det ut på upptäckt igen med några pinglor, får se vad det blir ;) Kanske montmartre, som är min favorit plats i paris :)
Godnatt ! :)

Tur jag har min lilla mysvän iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0