PARIS

Nu har det hänt för mycket igen, och min kamera är helt full. Så vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vilka bilder jag ska lägga ut.. haha. Igår var jag med Amanda och shoppade i Paris. Och självklart tog vi en massa kort, det blev inte så mycket shopping. Bara nagellack, nagelfil och en tröja. Måste spara på pengarna nu när jag är au pair (a) Det var mycket trevligt iallafall, men VÄLDIGT varmt. Helt sjukt, svettades konstant typ. Svalkade fötterna i en fontän (a) vet inte om det är tillåtet? tror inte det, men ingen som sa något. Vi är ju trots allt turister, nästan. :)
Senare mötte vi upp Ebba, en annan au pair, och vi bestämde oss för att ta ett glas vin någonstans, typ vid seine. MEN helt plötsligt, från ingenstans, kommer ösregn och åska så vi sprang in och satte oss på en bar. Sen kom det ytterligare två au pairer som hade med sig ost och vin, så vi satte oss på ett ställe och var riktigt franska! ;) Sen bestämde vi oss för att gå ut, och jag gillar verkligen ställena här i paris. Liiiiite bättre en kalmar ;) Det var riktigt kul, kommer definitivt göras om. Senare hängde jag med en annan tjej till en som bodde i paris, så vi fick sova i några timmar innan jag åkte hem till min familj igen! Men jag ÄLSKAR verkligen Paris. Och ja, man kan vara där i 20 timmar utan att bli trött! Pas de probleme, helt klart den bästa staden. Sååååå glad att jag åkte hit.
Alors, bilder :)








Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

2011-09-04 @ 22:05:32
URL: http://papayaa.blogg.se/
Postat av: Amanda Adilova

Den sista bilden var liiiite läskig xD HAHAHA vart var ni då? :D

2011-09-04 @ 22:05:54
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0