Montmartre

Idag åkte jag in till paris igen, träffade där amanda och amina. Gick runt lite och letade böcker till deras skola. Jag har inte fått reda på vilka böcker jag ska ha än tyvärr :/ Men ska ju göra franska testet på torsdag, längtar nästan (a) haha.
Sen iallafall, så åkte vi till montmartre, weeeeeeeeeeeeey! dit jag har velat hela tiden egentligen, vet inte vrf det har dröjt tre veckor att pallra sig dit? haha. Men nu är det iallafall gjort. Så himla mysigt, gick runt bakom sacre coeur bland alla konstnärer. Någon gång innan jag åker hem så ska jag nog låta någon måla av mig. Bara för att, haha. Måste ju ha nått minne !
Iallafall det kryllar verkligen av duvor överallt, och idag så var det en som flög in i mitt ansikte. Eller alltså den flög förbi så fick jag en "wingslap" hahha, inte varje dag man får det ! Men nu hände det iallafall. Ska hoppa in i duschen nu tror jag, och tvätta av alla duvbakterier ;)
Imorgon ska jag hämta barnen från skolan med bilen för första gången, så jag är liiiiite nervös . Men det går nog bra det också hoppas jag (a) Sen är jag ju ledig från två, så jag hoppas att någon mer är det så jag kan hitta på nått kul. Så drygt att inte ha något att göra.
Btw, jobbkvällen har gått mycket bättre idag. Så det kanske hjälper att prata om problemen iallafall. Om det nu håller i sig, ska väl inte bli glad för fort x) haha.
Nu dusch, sen film, sen sova



À demain! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Warsén

Jag undrade just när du skulle komma hit! Visst är det ett jättemysigt område?! Spara målningen tills vi kommer. Då går vi hit så får du bli avmålad.

2011-09-21 @ 06:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0