Kort uppdatering!

Idag glömde jag kameran så blir inga bilder tyvärr !
Flickan fyllde år, så hon fick en solfjäder som hade en speciell lukt, hon blev jätteglad och hade med den till skolan och allting ;) så söt. Sen åkte jag till paris med amanda, (som vanligt) haha. satte oss och pluggade igen i en park, VARMT som bara den. Men känns bra att ha kommit igång lite med pluggandet iallafall, sen åkte jag och hämtade flickan i skolan, har sen lagat lite mat och lekt kurragömma, faktiskt mycket underhållande :) Blev en bra födelsedag för flickan, tror hon ska ha någon slags "fest" i helgen också ;) haha, så då blire väl liv i huset. Imorgon så kommer den förra au pairen hit, så då får jag träffa henne. Kul !:) Får sovmorgon imorgon också, sen på kvällen vankas det partajj. Helgen är här igen :D weeeey.
Hann inte skriva så mycket idag för har suttit på skype heeeela kvällen typ, och nu så planeras det till imorgon. hahha. Så au revoir, blir nog längre uppdatering imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0