guerre !

Idag har jag haft en lugn morgon , kollade på pretty little liars och satt ute i solen och pluggade lite. Har nämligen varit fint väder idag :) Häääärligt !
Städerskan var här idag med, gillar det verkligen inte x) hahha. menmen.
Sen till lunch lagade jag omelett, barnen blev jätteglada när dom kom hem och skrek : ouiiiii, crepes!
Fick tyvärr göra dom besvikna med att det bara var omelett, men dom åt iallafall. Så det var nog inte så illa det heller ;)
Sen var jag ledig, och då åkte jag till Notre dame för att möta upp en annan svensk aupair, Moa. Det var trevligt, vi gick och åt CREPES, matcrepes och drack lite kaffe / te :) Gott!
Vi var verkligen på ett jättemysigt ställe, så dit ska jag nog gå fler gånger och fika, bakom centre pompidou typ :)
Sen gick vi i lite mysiga affärer, köpte en present till flickan som fyller år imorgon :)
Ska nog tillbaka dit imorgon kanske, och shoppa lite. Så mysigt område !
Ikväll har det varit krig typ. Pojken hittade inte sitt tågkort så blev lite panik. Men nu är allt lugnt och fint igen :)
Nu: pretty little liars (ja, jag är beroende) Sen: soooova
Puss&Godnatt!


Moa och våra crepes :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Warsén

Hej syrran!

Åh, så gott det ser ut och ett så underbart ställe det verkar vara. Vi har många platser att besöka när mamma och jag kommer. Jag kan knappt vänta tills jag får smaka crepes. Hoppas du hittar något fint till flickan som fyller år idag (?).

2011-09-15 @ 06:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0