.

Vad jobbigt det är att man måste ha rubriker hela tiden? Det som är värst att komma på ju, hahha.
Nu är jag LEEEEDIG, så skönt! Så tänkte vila min hals nu, vet inte hur många koppar te jag har druckit dom tre senaste dagarna.
Iallafall idag sov jag lääääänge, för hade sovmorgon igen. Sen körde jag bil och hämtade barnen i saint germain. Bilen och barnen är HELA. voila, inte dåligt ;) Alltså det är helt sjukt, alla typ parkerar i en rondell? Det är en rondell nära skolan, och alla ställer bilarna längs sidorna i rondellen, och det är typ två rader brett med bilar som bara står och väntar, och en bil stod typ och väntade så halva bilen var i vägen för en utav infarterna till rondellen om ni fattar. svårt att förklara. Men iaf, det lustiga är att typ ingen tutar eller någonting. Körde förbi poliser med men ingen sa något. Är det verkligen lagligt här? fattar inte. I sverige skulle det väl aldrig gå. Men dom kanske är vana vid kaos i trafiken här, och alla kör så jäkla nära och parkerar så sjukt nära.
Iallafall en typ trefilig rondell blev enfilig, för att alla parkerade i den !? hahha.
Tänkte ta kort men min mobilkamera är lite efter. Men ska ta med kameran nästa gång.
Men nu har jag testat nått nytt, parkerat i en rondell, haha.
Ett under att bilen är hel, btw nu är det så sjukt mkt lättare att köra automatbil ju, kmr inte kunna köra bilen hemma sen känns det som. hahahha. Usch, måste nog köra varje dag sen i jul så jag inte glömmer bort hur man kör (a)
Nu ska jag plugga lite, för imorgon är det franska testet på la clef, kommer nog hamna i den lägsta gruppen iaf, men lite kan man ju plugga (a)
Ikväll blir det eventuellt ett glas vin någonstans inne i paris, men får se det senare :)
PS. mamman sa att jag pratade bra franska idag, hahah. sa typ en mening men iallafall x) det värmer !
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0