Dimanche

Lugn söndag idag! Eller lugn och lugn.. lite iallafall :)
Började men att jag tog tåget hem från paris. Resan tog dock en och en halv timme istället för en halv eftersom jag inte är så bra på att hitta.. haha. Sen så tog jag en dusch, för att sedan bege mig till paris igen för picknick (som inte blev av) för det började regna. Men jag var iallafall där med martina, au pairen från österrike som bor i samma stad som mig :) Åt en crepes gjorde jag. Det är ju sååååå gott, blir nog flera! sen gick vi lite till notre dame och sådär. Mycket trevligt ! Imorgon är första riktiga jobbdagen, så jag är nervös! behöver nog inte vara det egentligen, men iallafall (a) haha.
Ska iallafall gå och lägga mig typ nu och ta igen all sömn jag missade inatt..
So Good Night ! :)



Hittade en häst som jag fick gosa med, LYCKLIG. Saknar pollen hemma :/

 

Martina! :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Warsén

Vilket underbart liv du lever kära syster yster! Jag är jätteglad och framförallt stolt över dig som tog det stora steget och åkte ifrån familj och vänner i trygga Sverige. Men jag är samtidigt lite avundsjuk på dig ska erkännas :). Nästan så att jag hade önskat att jag vore 20 igen. Njut av underbara Frankrike och du, undersök nu alla trevliga platser tills mamma och jag kommer i höst.

Paris, here we come!

2011-09-05 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0