Ännu en helg försvunnen

Känner att jag har varit lite dålig på att uppdatera i helgen, men har varit full rulle hela tiden.
Så har typ inte hunnit. Dessutom har jag lyckats glömma kameran en gång, andra gången hade jag kameran med men glömt sätta i batteriet. Och igår hade jag allt med mig men då hade jag tydligen för kul, för glömde helt att ta bort bilder typ. haha
I fredags så sov jag typ hela dagen, behövde nog det för sen mådde jag mkt bättre. Jobbade på kvällen och sen blev det utgång med amanda och hanna. Det var helt okej faktistk ! jag hade kul, som vanligt. Dock inga bilder från den kvällen eftersom jag glömde kameran. Eftersom att det blev utgång till tidig morgon så sov jag bort det mesta av lördagen också. Vilket var synd, eftersom det var superfint väder verkligen ! Men hann iallafall med att dra till maison lafitte där det blev fika och mys i en park. Träffade amanda och sen två andra aupairer, sara och josefine. Mkt trevligt! måste göras om :)
Efter det så blev det utgång även lördag efter lite tvekande. amanda jobbade så hade tyvärr inte min partypingla med, haha.
Men iallafall, drog till isabel där också emy var. så blev det lite festande i hennes studio och sen vidare till grands boulevards, älskar den gatan! Bästa stället, helt klart ;)
Blev o'sullivan igen, tror det är mitt favoritställe nu. haha.
Iallafall, hade MYCKET kul. Jag blir bara mer kär i paris för varje helg som går! Helt sjukt, kommer säkert inte vilja åka hem sen (a) hah, joo kanske !
Efter den kvällen så sov jag hos isabel i paris, skönt att slippa åka tåg en halvtimme på morgonen! Kom hem runt åtta, vet inte vad vi gjorde till dess? men tiden går så sjukt fort här. Sen sov vi igeeen. haha, sen drog jag till champs elysees för att träffa amanda. För lite skitsnack och baugetter, som vanligt! haha
Nu är jag hemma, har spelat spel och lekt med flickan lite. Har även fått vara med om en balettuppvisning! ;)
Ska sova tidigt idag tror jag, mina fötter är typ döda efter helgen!
Imorgon börjar min skola, längtar faktiskt lite (a)
fast är typ nervös, haha. vet intevrf x)
Men iallafall, dusch och sova nu!
À demain! :)

Mys i Maison Lafitte

Jag, sara och josefine


O'sullivan

(nej, har ingen bättre bild eftersom kameran inte kom fram så ofta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0