Un souris

Skrev nyss ett långt inlägg men så hängde min data sig, ofc. Så nu kommer jag inte orka skriva om allt igen.. får bli lite kortare.
Igår så var jag ledig från ett, så då åkte jag in till paris. Gick lite i les halles men köpte inget. Senare på kvällen träffade jag en kompis. Vi satt och drack vin vid saint michael. (jag tror jag har lärt mig att dricka vin, det var till och med gott) Voila, nånting har jag lärt mig ! Paris är verkligen hur mysigt som helst på kvällen, skulle vilja bo i paris så jag kan dra ut varje kväll (a) haha. Men iallafall, tillslut var jag tvungen att dra hem, vaknade tidigt. Gick till min skola, fick asmkt läxor. Så nu har jag att göra över helgen , härligt ;).
Efter skolan åkte jag in till paris och skvallrade med amanda. Satt på champs elysées hela tiden. ÄLSKAR PARIS PÅ HÖSTEN!
Sen var det dags för jobb, och då mina vänner, såg jag en mus bli mördad.
När jag och flickan kom hem så var katten helt galen och ville komma in under soffan, men han var för stor så han kom inte in. Vi bestämde oss för att flytta soffan och kolla vad det var med han. Men såg ingenting så vi gav upp och skulle ställa tillbaka allting. Och då ser vi helt plötsligt en mus som springer framför våra fötter för han var inte beredd på att vi flyttade soffan. Har nog aldrig skrikit så mkt i hela mitt liv. Jag fick verkligen damp,. och flickan med. Vi typ flög upp på stolar och soffor och allting och bara skrek. hahah, det måste ha sett rätt kul ut xD Katten fick tag på musen, så jag sprang som en galning upp och stängde dörren till mitt rum. Tänkte hela tiden att han kommer lägga den i min säng ! USCH. Iallfall katten och musen drog ut och flickan filmade och gjorde en dokumentär om le petit souris (som blir dödad). Jag tröttnade på att kolla för tyckte för synd om musen. På grund av detta har jag hunnit göra hälften av mina läxor ;) Not bad! Nu ska jag se bonde avsnittet som jag missade igår, saluuuuuuuut!

Höst i Paris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0