Trött!

Har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv, förutom efter polenresan i nian tror jag ;)
Igår blev det utgång igen iallafall, för Lauren fyllde år. Firade det hela med lite champagne vid eiffeltornet.
Var där klockan elva så då fick vi se eiffeltornet när det blinkade. Så himla fint ! Kändes typ som nyårsafton när man stod där.
Efter eiffeltornet så åkte vi vidare till ett annat ställe som jag aldrig varit på innan, det var trevligt. Det var rätt kul, för priserna på drinkarna ändrades var 4e minut beroende på hur populära dom var. Den som köptes mest blev dyrast osv. Så ändrades det hela tiden, häftigt. Jag är nog lite efter som inte sett det innan :p haha

Efter det drog vi vidare till o'sullivan för lite dans, mycket kul. Var dock inte där så länge, utan bara en liten stund. Drog vidare till någon annan pub sen men då var jag så trött så jag satt mest och var väldigt osocial och typ sov (a) haha. Tror jag ska sluta med att gå ut två kvällar i rad.
Sen idag vaknade jag tidigt för skulle möta amanda och beata i paris, blev lite fika på vårt café, sen vidare mot svenska kyrkan för lite riktig mat och film. Blev dock ingen film för tiden gick för fort..
Efter kyrkan drog jag hem, och nu dör jag av trötthet snart :)
Imorgon blir det en jobbig dag, ska registrera barnen på någonting som jag inte vet vad det är. Ska dessutom göra detta på franska... Så ja, ni kan ju tänka er hur det kommer gå. Usch, haha.
Men nähä, GODNATT !

Lauren som fyllde år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0