Hektisk dag

Dagen började med att bussen strejkade som sagt, fast det visste vi redan.
Jag och flickan skulle få skjuts av några andra, men sen visade det sig att vi stod och väntade på fel ställe. Kom på det när vi redan var 10 min försenade typ så då fick vi springa till det rätta stället, men vi hann som tur var. Sen gick jag till skolan, och det gick bra iallafall. Tror det är imorgon vi ska gå och köpa våra böcker ;) KUL!
Efter skolan så skulle jag ta en annan buss, för fick höra att den gick. Men icke, så fick åka tåg och kom hem typ två timmar senare än vanligt :P
Men hann iallafall med en dusch, en tvätt och en tupplur innan jag körde bil för att hämta upp barnen. Bilen är hel även idag (a) stolt!
Resten av dagen har gått hyffsat bra, förutom att jag trodde att jag hade tappat bort pojken när mamman kom hem. För vi kunde inte hitta honom, men tillslut dök han upp iallafall, liiite pinsamt ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla ensam mamma söker. Ska försöka bli helt frisk nu.
Måste ha varit förkyld i minst två veckor nu känns det som :o om inte mer..


 


Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

HAHAHAHAHAHAH boken...... och katten xD

2011-10-11 @ 17:05:28
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0