dööööö

Idag har jag seriöst velat dö ungefär fem gånger. Vaknade åtta för att flickan var rädd, tänkte att vi kan sova tillsammans då. Så frågade jag "är du inte trött?" och svaret var "va? men klockan är ju åtta", det vill säga KÖRT med sovmorgon idag med. Och resten av dagen inte bra den heller. Det är INTE kul att vara ensam i ett hus med två barn som är uttråkade och inte vill hitta på någonting. När dom här barnen är uttråkade betyder det fight. Seriöst, har aldrig haft sån huvudvärk i hela mitt liv. Och det känns som om det är alldeles för långt till 23e december. Dessutom vet jag inte hur jag ska klara av en till dag som denna innan jag blir ledig..
Inte så positivt inlägg, jag vet.
Jag är inte bitter, bara väldigt trött (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0