snart, snart, snart

Idag har jag gjort det vanliga. Varit i skolan, lärt mig nya saker. Sen åkte jag till Paris för att luncha på france langue med amanda, och kolla på vår serie "akward". Det är det man gör på hösten här ;) Båda är sjuka som bara den med, så hade det jättemysigt ! haha. Är så sjukt snorig.. Efter det åkte jag för att hämta flickan, sen har vi bara varit här hemma. Fixat lite med flickans hår och sådär, lagat mat. Nu ligger båda i sängen. Surprise, surprise. Jag äger på det här ;)
Jag tror faktiskt att jag med ska sova nu, så kanske jag blir frisk. Imorgon ska jag kila iväg till Paris med beata för att köpa biljetter till lucia, sen på kvällen hoppas jag på utgång på mitt kära o'sullivan. Känns som jag inte varit där på evigheter, behöver komma igång lite igen ;)
puuuuuuuuuuss!



Lekte lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0