Sjuk igen!

Nu är det tredje gången jag är förkyld på tre månader, inte kul alls. Fattar inte vad det kommer ifrån, ingen annan i familjen är sjuk. Alltid bara jag tydligen. Alltså så har jag mest sovit hela dagen, åkte in till paris en snabbis och shoppade lite. Hittade nya jeans, som jag verkligen behöver. Två av mina jeans har nämligen gått sönder, äter för mycket? kanske, så är det när man kommer till frankrike ;)
Nu ligger jag i sängen igen, ska snart kolla the lying game, som är min nya serie som jag har fastnat för.
Imorgon blir det barnvakt på kvällen för mamman ska iväg, så önska mig stort lycka till ;)
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sofia Warsén

Nej, har du blivit sjuk igen! Åh, så synd jag tycker om dig. Naturligtvis hoppas jag att du orkar passa flickan i kväll, trots att du är sjuk. Jag skickar en hel famn med extra stora och varma kramar till dig. Snart kommer du ju hem och då får mamma ta hand om dig ordentligt. Jag har också legat sjuk i helgen. Maginfluensa! Nej, det är verkligen inte kul. Jag kände mig helt orkeslös i två dagar efteråt. Nu är jag på benen och snart på väg till jobbet.

Världens största kram till dig från mig

2011-11-24 @ 06:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0