Lördag på donken

Kom hem klockan halv tolv ikväll. En lördagskväll! Inte dåligt om jag får säga det själv:) Har haft en trevlig dag, mötte upp en i Paris och käkade lite mat och så, sen åkte jag vidare till Amanda (första gången jag träffar henne på 1 och 1halv vecka) för att käka ännu mer.. Jag kommer bli fet ;) Menmen,det var faktiskt nice att inte gå ut. Är så sjukt trött av någon anledning.
Iallafall, igår var jag ute en snabbis med Beata och några tjejer, testade saint germain en laye denna gången. Helt okej mysig liten bar. Men kände att det var lite roligare innan man kom in i själva baren ;) Sen var jag mest trött. Hängde med beata hem och sov där. Vi GICK i typ 40 min när det var kallt ute. Men tillslut kom vi fram, och det bästa på hela kvällen var nog baguetten med philadelphia ost på, herregud så gott:Dhaha.
Det var väl dom dagarna lite kort sammanfattade ;) Imorgon blir det marknad, och sen pizzaätning i svenska kyrkan :)
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0