gottgottgott!

Idag har det varit en mysig dag! Började med att åka till skolan, där vi hade en liten juldag :)
Började med att byta lite paket och sådär, hade nämligen en "paketlek". Fick ett nagellack !
Sen efter det så var det dags att äta MASSOR. Alla hade bakat något som var speciellt för deras land och sen tagit med sig. Bakade igår med beata, mjuk pepparkaka :) Iallafall, aaasmkt gott som man kunde ta. Blev så sjukt mätt ! haha. Men det var trevligt iallafall, bästa lektionen hittills tror jag nog ;)
Sen blev det lite teater och sång. Eller dom som ville fick uppträda.
Var dock tvungen att stressa tillbaka till bussen rätt fort, eftersom bussförbindelserna till min lilla stad inte är den bästa..
Sen efter det så har jag bara jobbat, fått manikyr utav flickan. Olika mönster på varje nagel ;)
Nähä, nu ska jag sova. Sen imorgon så blir det en liten dejt med Amanda i Paris hoppas jag på :)
Godnatt & puuuuss.
<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0