2 dagar kvar, shit!

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska åka. Ibland kan jag bara glömma bort det sen när det kommer tillbaka så blir det liksom, shit vad håller jag på med? Fast jag vill ju åka, så måste nog bara vänja mig. Frågan är bara hur jag ska hinna med allt innan jag åker. Idag har jag haft en heldag med mammsen på stranden på öland. Mysigt! Första gången jag badade i havet denna sommaren också. Detta beror inte på att jag inte gillar att bada, utan för att jag lyckats jobba varenda dag det varit fint ungefär.. Ikväll så blir det lite hejdå/jobb fest var det tänkt! Måste ju säga hejdå till matilda (frasse) som ska flytta till Norge. Måste ju iofs säga hejdå till alla eftersom att jag drar men ändå :) Iallafall, jag är laddad för festligheter, nu kör vi ! :D
Men först hoppa in i duschen och göra mig iordning och lite! Ha att fint !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0