10 dagar kvar !

Nu är det inte långt kvar, ska bara jobba fyra dagar till. Sen är det bara packning och förberedelser som gäller !
Och måste såklart hinna säga hejdå till alla innan jag åker, kommer bli väldigt jobbigt känner jag. Men jag kommer ju faktiskt hem igen, bara att det är ett tag ;) Har iallafall gjort stort framsteg vad gäller packningen, eller allt går ju inte ner men jag vet iallafall vad jag VILL ha med mig nu. Problemet är att när man känner att man är klar så brukar jag alltid ta en extra runda och kolla igenom om det är något jag glömt och sen helt plötsligt så går det inte att stänga resväskan längre? Lite frustrerande, vet inte hur det ska gå! Men väskan är iallafall inte tom längre, och det är ju alltid något. Har fixat min reseförsäkring med, valde sts. Det verkade enklast :)
Nu vill jag bara vara i Frankrike! Vill att allt packande och alla hejdå ska vara färdiga nu :P Men det är väl sånt man måste ta om man ska åka iväg antar jag.. hahah. :)
Nu blire jobb !


Packning nr.1

Första packningen


Packning nr.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0