Svenska kyrkan

Idag har jag kört familjens bil första gången. Automatbil, så det var lite ovanligt.
Tvärnitade typ två gånger så pojken som inte hade bälte !? bara flög typ (a)
Inte meningen, men man måste tydligen trycka jättelite på bromsen för att bilen ska stanna, men tog ett tag innan jag fattade det. Sen var det väl lite annat, men jag tror jag kommer lära mig det. Pappan tyckte iallafall att jag var duktig (A) hahah. fyyyy, jag kommer vara nervös på onsdag när jag ska hämta barnen, det är sååååå små gator här och i en rondell är det typ som trefiligt fast ingen liksom följer filerna, elelr det är svårt att förklara men ändå, man kan typ köra hursom verkar det som.. Men jag lär väl vänja mig vid det med, är säkert bra. haha
Sen så åkte jag till svenska kyrkan, där det skulle vara korvgrillning och sådär. tyvärr så har det regnat hela dagen ungefär, så det blev varma mackor istället, det var iallafall mycket trevligt. Kändes som i sverige när ALLA pratade svenska. Kändes skönt att höra "vuxna" människor prata svenska med, och förklara allting på svenska , haha.
Det var faktiskt kul, fick muffins och kaffe också! Och det var inte så kyrkligt, hahha ;)
Trodde det skulle vara det, men var inte så farligt (a) haha.
Tråkigt att helgen är slut igen, den går alltid så hiiiiimla fort! Längtar redan till nästa (a)
Nu är det bestämt att min mamma och syster kommer och hälsar på i november! Längtar redan, kommer bli sååå kul :D
Nu ska jag nog försöka leta upp nån film eller bok tills jag somnar.
Om ingen kommer in på skype snart? haha
Iallafall, Godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0