Äääälskar Paris på natten!

Igår var typ den roligaste natten på länge tror jag.
Det började inte alls bra, jag och amanda skulle åka och träffa några tjejer som vi aldrig träffade. Sen blev vi stoppade av äckliga vakter i tunnelbanan. Gillar inte franska vakter, usch. Sen var vi jättenära på att åka hem, för vi hittade inte vart vi skulle och vi var inte alls taggade längre, och mina karta var typ i hundra delar. hahaha. MEN vi hann inte åka hem, för vi hittade inte rätt tåg. Men det var bara tur, för sen blev det kul. Drog vidare till en klubb och dansade hela natten typ (y) Allvarligt, har inte varit i en underbarare stad ! hahah,
Men iallafall, vi väntade på tåget hem som gick sex på morgonen, men sen kom amanda på att hon hade glömt sin nyckel x)så då väntade vi lite till, haha. Sen när jag väl skulle hem så gick inte mitt tåg som det skulle ! Så jag var väl hemma halv nio ungefär, sen skulle jag iväg till poolen med min familj för att sola och bada. Har varit skitvarmt idag !
Så nu iallafall så är jag hyffsat trött :P hahah, men vill ändå hitta på något ikväll, får se vad det blir. eller kanske bara ligga hemma o kolla film och äta godis (a) haha.
Imorgon ska jag iallafall få köra bilen, är nervös faktiskt, usch . Kommer backa in i buskarna eller något, känner verkligen det på mig..

Nu ska jag nog ta och sova en snabbis, och se om jag får några besked om ikväll, skulle eventuellt in till paris med martina och hanna.
Men är lite trött som sagt.
Btw, hade riktig hemlängtan första gången idag med ! Alltså sjuuuuk hemlängtan så jag bara ville hem direkt. Tror det var för att jag var trött och inte sovit riktigt också kanske. Nu är det iallafall bättre igen :)

Okej, det var det ! :)

FESTBÅT, skulle vara något !

 

Slutligen crepes bland uteliggare och möss/råttor, och sjungande /beatboxande snubbar !

C'est la vie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0