Sverige !

Vill bara upplysa alla där hemma om att den 23e december kommer jag ! Och stannar till 2e januari :) (om jag inte åker tillbaka för att fira nyår här, alla säger att det är amaaaazing ici)
Fick nyss reda på vilka dagar jag är ledig ! Har även en ledig helg i slutet av oktober, då jag kanske ska få åka med familjen till London eller så kanske man skulle göra en roadtrip någonstans, eller helt enkelt bara njuta av ett hus för sig själv (a) haha.
Iallafall har redan börjat längta till jultrippen hem, lovar jag ska dricka hundra liter arla mjölk när jag är hemma. Och äta fler köttbullar än vad jag gjort sammanlagt i hela mitt liv, OCH gravad lax ! Ohlala, Suede, here i come ! :)
Ikväll skypeade jag med mamma, och så kom flickan in i mitt rum och ville vara med och skypea, hon tyckte visst att det var jätteroligt. Och hon tycker att susanne är ett väldigt roligt/lustigt namn. Fick dock inte säga det till min mamma sa hon .. haha. Men mamma, nu vet du :)
Nu ska jag öva lite verb och shit, sen ska jag sova. Imorgon har jag sovmorgon, så jobbar typ bara en timme. Sen åker jag nog in till paris :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0