Saknar !

Idag saknar jag allt och alla så himla mycket.
Skulle allvarligt kunna dö för att få pussa saga (min katt) hahah, och träffa mamma och simon och alla kompisar.
Saknar coop, och allt lösgodis, och hemmafester och kalmarnätter och filmkvällar.
Livet är hårt ibland, hahah. Jag saknar tillochmed donken lite (a)
Menmen, det är inte så illa, tror det går över!
men ska verkligen bli skönt att träffa alla till jul (eller dom som är hemma då).

Idag har allt gått bra förutom att jag fick springa o leta efter barnen i typ tjugo minuter för dom körde iväg med sina sparkcyklar.. men dom hittades tillslut iallafall.

Skulle vilja pussa sönder

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla systeryster,

Idag skulle jag verkligen vilja ge dig världens största kram som tröst mot hemlängtan. Den kommer tyvätt och går när man som minst anar det. Men snart kommer pinglorna som motverkar all hemlängtan och som sätter fart på livet. En 50-plusare och en 30-plusare, tada! Vad sägs om det? Det kan du inte säga nej till, va?! Jag lovar att vi ska packa hela väskorna fulla med smågodis som det står Billan på. ( Hotell är bokat och klart!)

Längtar efter dig och hoppas att tiden tills vi åker går fort!

2011-10-17 @ 23:21:31
Postat av: Anna Ling

Vi saknar dig med! Särskilt idag, när vi hade personalfest! Kram

2011-10-18 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0