Raggningsdagen

Dagen började som vanligt med att jag åkte med flickan till skolan, och sen gick till min lektion.
Idag var det faktiskt rätt kul ! ;) Gick och köpte mina böcker efteråt också, så känns lite seriösare nu!
Skönt att slippa alla löspapper. Efter det åkte jag in till paris. Det skulle vara tågstrejk idag, men min linje funkade som vanligt. weeeeey :D
Träffade amanda inne i paris, åt lite lunch och drack mochaccino, om det stavas så? vet inte, men grymt gott iallafall.
Btw, när jag väntade på amanda satte jag mig på en bänk där det satt massa andra människor, självklart börjar han jämte mig prata, på franska. Och jag förstod faktiskt och pratade tillochmed lite franska tillbaka, även om det inte var bästa människan att prata med så var det kul ! Han var dock 35, och fastän att jag sa att jag bara var 20 så ville han absolut att vi skulle ta en kaffe ikväll. Åldern är tydligen inget problem för fransmännen.
Med tanke på att senare när jag träffat amanda blev vi stoppade av en gubbe, som måste ha varit minst 50 som också ville ta en kaffe med oss. Det måste vara den ultimata dejten här.. ta en kaffe?
Men, nej vi gick inte på någon av dejterna :) hahah, så sjukt

Efter paris har jag jobbat, lagat ris. fick dock göra två omgångar för första gången blev det bara gegga, andra gången blev det inte lika geggigt, men nästan. På grund av tidsbrist fick det dock gå iallafall. Och barnen åt faktiskt ;)  surpriiiise


Kommentarer
Postat av: Susanne Gustavsson

Vad menar du med gubbe, minst 50??????



Kanske jag kan hitta någon att dricka kaffe med????

Är ju MINST 50??????

Kram

2011-10-12 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0