Pop In

Igår blev det en utekväll igen! Drog ut med några flickor, först till st paul men var inte där sålänge.
Drog vidare till en pub som heter Pop In, faktiskt väldigt mysig. Men var så sjukt mycket människor, så man kunde typ inte röra sig tyvärr. Men hittade tillslut en liten kant av en soffa som var ledig ;) hahha, så fixade sig lite. Efteråt var det för långt till något annat ställe så vi åkte hem till en av tjejerna och roade oss lite i trappuppgången tills metron började gå igen, hahah. Det är så vi gör här i paris när man är förortsmänniska ;)

Är sjukt trött idag, eftersom jag kom hem på morgonen. Och sen när jag väl var hemma så kunde jag inte komma in för det satt en nyckel i låset på insidan. Så knackade rutor och klampade och höll på med låset. Men nej, ingen vaknade. Det slutade alltså med att jag fick improvisera lite och leka "ta sig in i huset utan nyckel". Men tillslut lyckades jag, och jag hann sova några timmar.
Idag skulle jag amanda och beata åkt till salon du chocolate, och det gjorde vi. men det var för mkt folk, så tar det imorgon istället tror jag ;) Åkte till le marais istället, stavas det så? Vet inte, men där var vi. Drack en jättedyr cola, och så mkt mer var det inte ;) haha

Det var den kvällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0