Ohlala

Nu har det gått lite tid sen senaste uppdatering igen tyvärr, men jag hade faktiskt skrivit ett inlägg igår men sen dampade internet så allt försvann igen.. menmen.
I fredags var det en ovanlig dag kan man säga, jag jobbade på morgonen sen skulle jag åka in till paris när jag var ledig. Men när jag var påväg dit ringde mamman och sa att jag måste komma hem och köra bilen till saint germain för det hade hänt något med flickan. Men sen när jag väl hade bytt tåg och var påväg hem så hade det fixat sig. Men sen skulle jag köra och hämta mamman och flickan i en annan stad iallafall, och då skulle en annan komma och hämta mig och köra före med sin bil så jag skulle hitta. Och nej, det är inte lätt att hänga med när en fransyska kör på dom här SMALA och slingriga vägarna, oh lala. haha, hon fick stanna och vänta in mig ett par gånger, menmen (a)
Iallafall blev ledig sen eftersom jag fick jobba på dagen istället. På kvällen skulle jag mest tagit det lugnt men det blev lite fest i en lägenhet i paris istället, var mycket trevligt :)
Sov där, och sen gick jag och beata för lite frukost på donken, haha. Efter det åkte vi och mötte upp några andra aupair tjejer som sen gick till ett falafelställe. jag åkte sen och träffade amanda en snabbis för att skvallra av mig lite.
Igår så blev det utgång igen, det var kul men mina fötter dog verkligen !
Det var nog allt jag hade att säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0