Le week-end

Det känns som om jag är rätt dålig på att uppdatera på helgerna. Men det händer så mycket då, så har liksom inte tid. Satt och snackade men Amanda idag, kom fram till att det har hänt mer på den här månaden i frankrike än typ ett år hemma i sverige. haha, helt sjukt! Men kul :)
I fredags drog vi ut som vanligt, jag amanda isabel och emy. Var helt okej faktiskt, sen drog vi iväg på filmkväll på morgonen. (jag sov). Men tror inte att filmen var så bra iallafall. Efter det åkte jag hem till l'etang la ville för att sova lite till, vilket är synd för det är så himla fint väder här nu! Jättevarmt verkligen. Så skulle varit ute i paris istället, menmen. Sen så åkte jag till maison lafitte för att snacka skit med amanda, vi åt pizza. Så gott med nån annan mat än det som finns här hemma ! Trevligt var det iallafall, sen åkte vi till paris igen där det var nuit blanche. Så mysigt, och massa folk ute i paris. Gick förbi ett hus där det satt några på en balkong och spelade musik, så var massa människor på gatan nedanför som lyssnade. Vet inte vad det är med paris, men det är jäkligt mysigt. En speciell stämning typ ;)
Vi gick till le louvre där vi mötte upp isabel, för att sedan dra iväg till någon klubb igen. Vi var dock sjuuukt trötta så blev inte så mycket drag. Har bestämt att nästa helg så blir det bio eller något på lördagen istället ;)
Sov i Paris sen iallafall och ikväll har jag varit på donken för att slappa med amanda. Nicenice :)
Nu blir det ensam mamma söker hoppas jag, och lite choklad på det ! Kan det bli bättre?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0