La defense

Idag var det först skola på morgonen, inte så jättekul.
Repeterade bara klockan och siffror och sådär. Men det är väl bra det också antar jag.
Efter skolan åkte jag bara en runda till La Defense, för hade inte så mycket tid på mig tills jag var tvungen att åka tillbaka för att hämta flickan. Gick runt lite i ett stort shoppingcenter. Hittade en byxdress och ett par strumpbyxor på New Look. :) Annars handlade jag inte så mycket, måste spara lite pengar nu (a) Det är ju ingen superlön när man är au pair precis, tyvärr :P
Mamman har åkt iväg på affärsresa, så har barnen själv till fredag kväll nu, men tror och hoppas att det kommer gå bra (a) haha.
Nää, men annars har det faktiskt inte hänt så mycket mer, än sålänge. Men det lär väl göra det.. haha
Iallafall, tog lite bilder i La Defense.

À bientôt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0