Cinéma

Nu har hösten kommit, helt klart !
Kallt ute, jag tycker dock att det är mysigt, men saknar mina skinnvantar hemma.
Det känns så dumt att köpa allting nytt när man vet att man har hemma i Sverige, får väl be mamma ta med allt sen när hon kommer. Men det är ju ett tag till, typ en månad :P
Iallafall, sov länge idag, åt frukost med pappan och pojken (som tycker att det är väldigt kul att sätta eld på papper så det stinker typ tjugo min efter).
Sen åkte jag till (surprise) Paris för att träffa Amanda, vi gick och satte oss på mcd, och fettade. Känns som på den gamla goda tiden en suede ;) haha.
Efter det bestämde vi att vi skulle gå på bio, så gick och köpte biljetter till Sex List. Tog ett tag dock, eftersom dom typ har 3 eller 4 ställen där man kan köpa biljetter på champs elysées, men tillslut så kom vi till ett ställe som sålde biljetter till vår film. Den var bra faktiskt, rolig film. Kommer nog gå på bio fler gånger här. Så länge jag inte måste gå på en dubbad film så äre nice, gud suger verkligen med dubbat. Såg på fransk tv för ett tag sen "How I met your mother" DUBBAD, inte att rekommendera. usch, haha
Jaja, Efter filmen åkte vi hem, har fått låna en bok av amanda "talk to the snail". Handlar om franska människor, började läsa i den nyss och har typ redan fastnat. Så rolig och så sann ;) haha.
Så ska nog läsa lite i den nu innan jag somnar :)

Vet inte vad det är, men kanske någon typ av strejk? Dom gillar sånt här. Bussarna ska strejka på måndag, så vet inte hur jag ska komma till skolan. KUL!


Dancing people

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0