China town !

Idag blev det först skola och sen fort iväg för en tripp till china town i belleville!
Köpte inget, men det var bra. Massa billiga väskor och skor och gud vet allt,
ska dra dit en heldag någon helg, hade inte så mycket tid idag för var tvungen att hämta flickan vid fyra och det tar typ en timme dit, så det blev bara en snabbis. Men hann träffa några tjejer och käka lite kebab. Fast det blev inte kebab kom jag på nu, utan det blev kyckling. haha, men åt inte så mkt kyckling för är alltid rädd att jag ska bli magsjuk när jag äter på sånna där "halvskabbiga" ställen. hahah, verkligen inte intressant, men nu skrev jag det iallafall. haha
Idag har jag haft en kort franska lektion med flickan. Självklart är hon då lärare och jag elev. Skulle inte gå så bra om det var tvärtom ;) haha.
Ska snart ner och laga mat, min nya favoriträtt! Med linser , korv, morötter och bacon, Vet det låter fett lustigt, men så jäkla gott. Har säkert skrivit det innan, men skriver igen. för låter så nyttigt med linser ;) haha.
Imorgon är det en vecka kvar till amanda kommer och typ två veckor (?) tills mamma och fia kommer :D
Men innan dess blir det en vecka full med jobb eftersom att barnen har lov, jag hoppas verkligen att jag överlever..
usch, ser inte fram emot det .. :P menmen.
Är man aupair så är man, nu skriker dom
À bientôt!

Chiiiiina town

Les filles ! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0