Bonjour!

Vill bara berätta att jag och barnen lever och det hela har gått hyffsat enkelt.
Förutom att jag inte är så bra på att koka ägg (eller laga mat överhuvudtaget)
Och det tar cirka 20 min för mig att få bort tjejen från the sims, och att vi fick springa till bussen idag,
OCH pojken vill inte ha sin jacka, för det inte är tillräckligt kallt ute.
Men det är kallt, jag har tillochmed invigt min höstjacka.
Kanske mest för att jag ville börja använda den (a)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har mcdonalds dejt med amanda vid ett. Men det är ju ett tag fram till dess, och somna om kan jag inte. Kanske ska slänga in lite tvätt eller något.
Ikväll vet jag inte vad som händer, troligtvis utgång om alla pinglor är sugna :)
Får se hur dags mamman kommer hem med, inte för sent hoppas jag (a)
Jaja, det var väl det hela än sålänge ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

Mc Donalds dejt xD HAHAHA

2011-10-07 @ 16:33:27
URL: http://papayaa.blogg.se/
Postat av: Anna Ling

Men Mathilda! Du kommer snart lära dig laga mat, det är inte så svårt... jag kunde ingenting förut och har mest gått på känsla när jag lärt mig. Ägg borde du inte kunna misslyckas med, och inte ris heller. Jag kokar ris som jag gör med pasta. Massor av vatten och när tiden passerat silar jag det precis som jag brukar göra med pastan... du vänjer dig snart! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-10-12 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0