Shopping

Idag fick jag jobba morgonen eftersom flickan är lite halvsjuk, så vi gick till doktorn och så! Sen lagade jag mat, och efter det så blev jag ledig. Åkte in till paris och gick runt lite för mig själv. Gick in i notre dame kyrkan första gången detta året, fiint :) Sen åkte jag till les halles och råkade shoppa lite, jag som skulle spara pengar..menmen, sånt är livet. Men sen var det lustiga att det började tjuta om mig när jag skulle gå in i affärer, men ingen reagerade så jag sket i det. Sen nu när jag kom hem så ser jag att larmet sitter kvar i ena tröjan, och jag har ingen aning om hur jag ska få bort det? Helt omöjligt ju.. Kul att gå in med den i affären igen, då kommer det ju tjuta o shit. Klantig expedit! Eller vad det heter ;) Iallafall, så mycket mer har jag faktiskt inte gjort, nu ligger jag hemma i min säng igen :) Är väldigt frustrerad över att jag inte kan kolla bonde söker fru dock :/ Varför gör dom såhär mot mig?
Får väl sova istället !
puuuss






Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Billan,

Wow, vilken kyrka, så fin! Den hade jag gärna velat se invändigt. Synd att vi aldrig gick in.

Tack snälla systeryster för en underbar vistelse hos dig förra veckan. Jag har berättat det mesta för mina jobbarkompisar och vänner här hemma, till och med om den äventyrliga färden ut till flygplatsen.

Jag saknar dig redan och hoppas verkligen att jag får chans att hälsa på dig igen i vår. Nu ser jag fram emot julen när du kommer hem. Då får vi äta pepparkakor och dricka glögg i massor.

2011-11-17 @ 08:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0