Paris, paris

Det är inte alltid lätt att vara aupair, har haft lite deppdag idag men åkte in till paris senare. Och det är då man kommer på varför man är här och man förstår att det faktiskt är värt det. För vem kan låta bli att älska denna staden? Älskar verkligen paris mer och mer för varje dag. Om det inte var så fruktansvärt dyrt så skulle jag lätt bo där sen.
Åkte till amandas nya hem, och gick runt i en superfin park! Vi upptäckte också att det låg ett mcd nära där hon bor. LYX, jag vet vart jag kommer hänga ;) Senare kom Isabel, satt och snackade lite skit. Sen var amanda tvungen att dra, så Isabel och jag drog vidare på bio, "the help". SJUKT bra film, rekomenderar den starkt, så himla fin! Det blev lite tårar där, haha. SE DEN!
Nu är jag hemma igen, och imorgon är det skola och jobb igen, sen är det bara några dagar tills mamsen och syster kommer, känns bra! :)
Godnatt!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0