Färd till opéran

Idag har vi varit i paris, började med att se notre dame och gå runt lite i kvarteren där.
Sen gick vi runt och försökte hitta något ställe att fika/äta på. Var dock lite svårt eftersom vi inte kunde bestämma om vi ville äta eller fika. Tillslut blev det jättegoda pajer med skinka och spenat. Efter det var jag tvungen att åka hem för skulle hämta upp flickan och hennes kompis och sen ta dom till operan. Alltid svårt att få iväg dom i tid, med vi hann med tåget iallafall. Och vi kom fram hela och alla tre :)
Sen mötte jag upp sofia och mamma, och så gick vi och käkade på ett mysigt ställe :) Väldigt trevlig kväll!
Nu ska jag gå och sova, sen imorgon ska vi åka tidigt till hotellet och se montmartre och sacre coeur, och jag hoppas även att jag äntligen ska få gå upp i eiffeltornet :D haha, lite dåligt att jag inte har gjort det än.. ;)
Nähä, men nu är det natt !
Puss !








Fick även det här brevet medskickat från morfar, han är så söt ! haha
För er som inte ser vad det står, så står det (drinkar) ;)
Det uppskattas ! Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0