Äntligen lite julstämning

Har precis nu kommit hem från fourqueux, sjukt mysigt var det. Vi bakade först lussebullar till julmusik, sen gjorde vi lite chokladkola, inte alltid det lättaste att baka när tre barn hela tiden vill äta degen istället för att baka med den. Men några bullar blev det allt iallafall :) Man får nästan mer julstämning nu när man inte är hemma än när man faktiskt är det. Saknar till och med snön.. Sverige är ju ändå fööööööör bra egentligen. haha.
Det var iallafall en väldigt mysig dag. Det är så gulligt med franska barn som pratar svenska med. Beata har hand om fransk/svenska barn. Så himla söta. Den minsta killen var förkyld så han hostade lite. Sen senare så hostade jag en gång, då sa han förlåt för att han trodde att han hade smittat mig. haha, fööör söt :)
Efter allt bakande och nattande av barnen så la vi oss i soffan och kollade på julfilmer av astrid lindgren. Mysmys, sånt man glömt bort typ :)
Nu ligger jag hemma i min säng iallafall, känns som om jag inte kommer slippa min förkylning heller. Kanske blir frisk när jag kommer hem iallafall. Vi får hoppas det!
<3


Resultatet ;) Älskade juuuuul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0