Fredag

Ursäkta mitt lilla hopp i bloggen. Men varit sjuk och massa så har varit lite svårt att skriva. Dessutom har inte internet funkat, så det har varit näst intill omöjligt att uppdatera :) Igår var jag för första gången ute på typ en vecka, och då såg jag amandas LYXlägenhet. helt sjukt, skulle också vilja bo så. så himla fin !
Jag ska försöka byta familj, btw, fast det vet säkert alla redan. Därför jag har varit lite upptagen också..
Så vill bara hem nu så fort som möjligt men nu är det bara 1 vecka och hmm, 5 dagar kvar . Längtar, längtar, längtar ! Ska bli så skönt att bara komma hem ett litet tag. Sen hoppas jag att jag hittar familj till januari så jag kan åka tillbaka hit, för trivs verkligen här annars. :)
Ikväll ska jag bara slappa och kolla film så jag blir riktigt frisk, sen imorn drar jag nog någonstans med amanda en sväng (som vanligt)  :) Ska försöka ha kameran med mig då, så det kommer lite bilder i bloggen igen.
Nähä, lite jobb nu !
Puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0