Choklad

Har jobbat klart, sett en film på två timmar "Jane Eyre". Faktiskt rätt bra, och när man fortfarande inte kan sova (på grund av att det är fredagskväll och Paris inte är långt bort) så lägger vi en ansiktsmask. CHOKLAD, ofc, vad gör man annars i frankrike ?
Dom har choklad överallt här, i allting. Och på tal om choklad, jag skulle köpa munkar igår. Helt vanliga chokladmunkar. det vill säga mungar med tunnt chokladöverdrag. Men sen när man tar en tugga så visar det sig att det är fullt med choklad INNUTI munken också. Och det är inte lite heller, plus att det är nutella. Eller jag är nästan hundra, smakar precis likadant. Att dom aldrig får nog. Om jag får säga det själv så förstördes hela munken på grund av all choklad. MEN nog talat om choklad nu, så är det när man har tråkigt :) Ska försöka ta och sova så jag orkar ta mig upp för julklappsshoppingen imorgon. :)
Godnatt !
<3



Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH xD

2011-12-10 @ 11:46:43
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0