Sista timmarna i Sverige på ett tag

Imorgon åker jag, klockan halv 11. Jag är så himla nervös så det är sjukt. Jag har varit hur lugn som helst hela veckan, men nu är det helt sjukt. Jag har gråtit första gången idag med när jag skulle säga hejdå till en del. TVÅ gånger tillochmed, jag som trodde jag skulle klara det utan att lipa, hahha. Men det gick INTE. Nu sitter jag i Stockholm hos syster, för att ha närmare till arlanda imorgon ;) Så sjukt blandade känslor just nu, en del vill bara hem till min säng och mitt rum och mamma och alla kompisar, en annan del vill bara vara i paris nu och ha kommit in i allting. Så jobbigt, haha. Fast jag vet ju att jag vill åka till Paris, det har jag ju velat så länge. Så det är nog bara lite dagen-före-ångest! Det fixar sig.
Ska försöka fixa internet så fort som möjligt imorgon, så uppdaterar jag hur det gått!
Nu ska jag FÖRSÖKA!? sova, så tiden går lite fortare, hatar att vara nervös. Det är verkligen den värsta känslan.
Tror jag.
Iallafall, godnatt & hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0